Νηπιαγωγείο Αγλαντζιάς Ε'
Mon-Fri – 7.30-13.05
Τηλέφωνο: 22330510
Τηλεομοιότυπο: 22331188
Μενού

Ημερίδα CLIL

Στις 23/5/2025 στο πλαίσιο της δημιουργικής και πολυδιάστατης μάθησης, αξιοποιώντας την προσέγγιση CLIL πραγματοποιήσαμε στο σχολείο μας σε όλες τις τάξεις ένα δειγματικό μάθημα Φυσικής Αγωγής προς τους γονείς . Μέσα από το μάθημα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συνδυάσουν τη σωματική άσκηση με την εκμάθηση της ξένης γλώσσας, ενισχύοντας έτσι τόσο τη φυσική τους κατάσταση όσο και τις γλωσσικές τους δεξιότητες. Το μάθημα ήταν δομημένο σε διάφορους σταθμούς, όπου ο κάθε σταθμός εστίαζε σε ένα συγκεκριμένο στόχο.

Κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων, η επικοινωνία γινόταν στα Αγγλικά με απλές οδηγίες , λέξεις-κλειδιά και φράσεις σχετικές με το σώμα και την κίνηση καθώς και με τη χρήση των flashcards. Με αυτό τον τρόπο τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη γλώσσα μέσα από ένα αυθεντικό και βιωματικό πλαίσιο. Η ανταπόκριση των παιδιών ήταν εξαιρετική  και ο ενθουσιαμός τους ήταν έκδηλος, Έδειξαν ενδιαφέρον τόσο για τις ασκήσεις όσο και για τη χρήση της ξένης γλώσσας, ενώ ενισχύθηκε η αυτοπεποίθησή τους και η θετική στάση απέναντι στη μάθηση. 

Η παρουσία επίσης των γονιών οι οποίοι προσκλήθηκαν για να παρακολουθήσουν το μάθημα μας έδωσε ιδιαίτερη χαρά. Οι  γονείς παρακολούθησαν την όλη διαδικασία με εξαιρετικό ενδιαφέρον και εξέφρασαν την ευχαρίστησή τους για την όλη εργασία που γίνεται στο σχολείο. 

 

Συνδιδασκαλίες

Στις 14/5/2025 η κα Έλενα Μαυρογένη, σύμβουλος νηπιαγωγών για την προσέγγιση CLIL, επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας και πραγματοποίησε συνδιδασκαλίες μαζί με την εκπαιδευτικό της κάθε τάξης. Η διδασκαλία αφορούσε το παραμύθι "Monkey and Me" της Emily Gravett. 

Το μάθημα ήταν πολύ ενδιαφέρον. Η επαναλαμβανόμενη φράση "Monkey and Me" και οι κινήσεις που ακολουθούσαν βοήθησαν τα παιδιά να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν στην ιστορία. Επίσης  οι ζωντανές γεμάτες χρώμα  εικόνες τράβηξαν την προσοχή των παιδιών. Το βιβλίο είναι κατάλληλο για την απλότητα και την ικανότητα του να προάγει την φαντασία των παιδιών. Ταυτόχρονα βοηθά στη γλωσσική ανάπτυξή τους μέσω της επανάληψης των κινήσεων. Μετά το τέλος της αφήγησης και της συμμετοχής των παιδιών στην εξελικτική πορεία της ιστορίας, τα παιδιά εργάστηκαν ατομικά, έκοψαν τις εικόνες με τους ήρωες του παραμυθιού και τις κόλλησαν σε διαδοχικά κουτάκια με τη σειρά που εμφανίστηκαν στην ιστορία. Ακολούθως χρωμάτισαν τις φιγούρες τους και στην ολομέλεια έγινε δραματοποίηση της ιστορίας.